Monday, February 15, 2010

Gong Xi Fat Chai...

Salam,

Gong Xi Fai Cai to all my Chinese friends..

Kennex,Kent,Elle,Wai Chow Har,Jannet,LiXu,Mummy,Uncle,
Jeff,my supervisor,..etc2



and

A Happy Holiday to the rest :)


Limau Harimau
from Leo Burnett Advertising.

.............................

Halu2...
Hai seronok erh cuti 4 hari tu..
Saya cuti dalam debaran gitu..
This week akan check in balik kat Pantai ..
Huhuhu..kowai.
Apa-apa pon mesti kuat kan semangat.

Oh saya dapat Ang Pow..
RM100
Sempena Chinese New Year ni..
Mummy and Uncle bagi.
Toche2..

Kat office sy banyak mkn limau mandarin.
Nasib baik tak sakit perut.
Mula-2 saya tak heran sgt pon limau yg banyak kat belakang saya.
Tapi mummy asyik hulur sebiji demi sebijik.
Haih, tak boleh jadi ni.
Hihihi..
Makan jgn tak makan.


Okey lah,
Saya nak balik rumah mak.
Tralalalala..


;)




No comments:

Post a Comment

Gong Xi Fat Chai...

Salam,

Gong Xi Fai Cai to all my Chinese friends..

Kennex,Kent,Elle,Wai Chow Har,Jannet,LiXu,Mummy,Uncle,
Jeff,my supervisor,..etc2



and

A Happy Holiday to the rest :)


Limau Harimau
from Leo Burnett Advertising.

.............................

Halu2...
Hai seronok erh cuti 4 hari tu..
Saya cuti dalam debaran gitu..
This week akan check in balik kat Pantai ..
Huhuhu..kowai.
Apa-apa pon mesti kuat kan semangat.

Oh saya dapat Ang Pow..
RM100
Sempena Chinese New Year ni..
Mummy and Uncle bagi.
Toche2..

Kat office sy banyak mkn limau mandarin.
Nasib baik tak sakit perut.
Mula-2 saya tak heran sgt pon limau yg banyak kat belakang saya.
Tapi mummy asyik hulur sebiji demi sebijik.
Haih, tak boleh jadi ni.
Hihihi..
Makan jgn tak makan.


Okey lah,
Saya nak balik rumah mak.
Tralalalala..


;)




No comments:

Post a Comment