Tuesday, February 2, 2010

Im back..

Salam,

Saya dah balik bercuti-2 sakan sampai penat dan letih.
Nasib baik poket ku tak banyak lubang.
Holiday kali ni, x banyak keluar duit.
Sebab saya langsung takde mood nak bershopping.
Hahaha..

Sebab utama,
mungkin saya tak berapa sihat.
Kesakitan dan kepenatan.
Mematikan mood nak behuha-huha lebih.
Tapi husbandku sangat enjoy holiday ni.
Dia punyak shopping sakan.. perghhh.

Pergi 2 bag.
Balik 4 bang. Siap beli troli bag nak sumbat barang dia.
Takpe la janji dia happy.
Okey-2.. nak sambung kerja.
Nanti saya cerita in detail pasal holiday..


Tatatatata.......

2 comments:

zaza said...

xsabo nk thu korg g holiday mane...
sikit sebnyk mesti wat u fresh kan.. ;D

ieja said...

ZAZA : - sabo2.. nanti sy update dgn gambar skali.. pergi holiday dlm negara je..save sket.. hahaha

Post a Comment

Im back..

Salam,

Saya dah balik bercuti-2 sakan sampai penat dan letih.
Nasib baik poket ku tak banyak lubang.
Holiday kali ni, x banyak keluar duit.
Sebab saya langsung takde mood nak bershopping.
Hahaha..

Sebab utama,
mungkin saya tak berapa sihat.
Kesakitan dan kepenatan.
Mematikan mood nak behuha-huha lebih.
Tapi husbandku sangat enjoy holiday ni.
Dia punyak shopping sakan.. perghhh.

Pergi 2 bag.
Balik 4 bang. Siap beli troli bag nak sumbat barang dia.
Takpe la janji dia happy.
Okey-2.. nak sambung kerja.
Nanti saya cerita in detail pasal holiday..


Tatatatata.......

2 comments:

zaza said...

xsabo nk thu korg g holiday mane...
sikit sebnyk mesti wat u fresh kan.. ;D

ieja said...

ZAZA : - sabo2.. nanti sy update dgn gambar skali.. pergi holiday dlm negara je..save sket.. hahaha

Post a Comment