Saturday, February 6, 2010

Tiga Bulan

Salam,

Saya jarang update status di facebook.

Sesekali , bila angin rajin dan mood pon baik. saya akan update.

Status kali ini :

Tiga Bulan

Apa yang tiga bulan? Dalam masa tiga bulan ini, akan ada satu lagi operation. Dalam masa tiga bulan saya akan cuba buat sesuatu perkara dengan baik..Oh, bukan sebelum ni saya tak cuba utk buat yg terbaik. Tapi saya nak lebih baik lagi.. Dalam masa tiga bulan saya akan cuba penuhkan impian kecil nan satu itu. Semoga berjaya.

Tapi komen2 dari status di facebook :

Radz : 3 bulan apa? pregnant ke? ???
Mya :Congrats yea ja!!!he3..aku pn tk tau tau btul ke tak nie???

Oh, masih belum ada tanda-2 lagi. Jangan risau. bila sudah confirm saya akan beritahu. Yang utama sekali, saya mahu kesihatan saya betul2 baik dan bersedia. Masih ada mulut2 dan tangan2 yang tidak beradab bercakap dan menulis ttg saya masih belum pregnant. huhuhu.. mahu saya pinjam kan sebelah kasut saya pada kamu. Cuba sarungkan kaki kalian dan rasakan apa yg saya rasa. :)





Hepi weken untuk kalian...

:)

No comments:

Post a Comment

Tiga Bulan

Salam,

Saya jarang update status di facebook.

Sesekali , bila angin rajin dan mood pon baik. saya akan update.

Status kali ini :

Tiga Bulan

Apa yang tiga bulan? Dalam masa tiga bulan ini, akan ada satu lagi operation. Dalam masa tiga bulan saya akan cuba buat sesuatu perkara dengan baik..Oh, bukan sebelum ni saya tak cuba utk buat yg terbaik. Tapi saya nak lebih baik lagi.. Dalam masa tiga bulan saya akan cuba penuhkan impian kecil nan satu itu. Semoga berjaya.

Tapi komen2 dari status di facebook :

Radz : 3 bulan apa? pregnant ke? ???
Mya :Congrats yea ja!!!he3..aku pn tk tau tau btul ke tak nie???

Oh, masih belum ada tanda-2 lagi. Jangan risau. bila sudah confirm saya akan beritahu. Yang utama sekali, saya mahu kesihatan saya betul2 baik dan bersedia. Masih ada mulut2 dan tangan2 yang tidak beradab bercakap dan menulis ttg saya masih belum pregnant. huhuhu.. mahu saya pinjam kan sebelah kasut saya pada kamu. Cuba sarungkan kaki kalian dan rasakan apa yg saya rasa. :)





Hepi weken untuk kalian...

:)

No comments:

Post a Comment