Friday, March 19, 2010

1 year since we married...

Salam,

Hari ni genap setahun saya berumah tangga.
Alhamdulillah, kehidupan saya dah lengkap.
Saya bahagia dengan suami.
Walaupon banyak dugaan dan rintangan.
Itu semua dapat dihadapi dengan baik.
Gaduh-2 manja tu biasa la.
Takde gaduh-2 besar.
Alhamdulillah dapat suami yang sangat memahami,

credit:- pic from google

Menerima saya seadanya.
Walaupon dia tahu saya ni sangat cerewet dalam semua perkara.
Semua nak perfect je.hahahaha...
Suami tak pernah marah-2.
Sangat bertuah dapat dia sebagai suami
Semoga jodoh kami keakhir hayat.

1st anniversary ni,
Saya minta mak masakan pulut kuning.
Memang saya niat nak sedekahkan pulut kuning kat masjid.
Bila genap setahun saya kawin.

Alhamdulillah dapat juga saya laksanakan niat saya tu .
Saya dan suami nak pergi sarawak bulan 5 nanti.
Nak pergi honeymoon . Gagaga.
Bulan 3-4 ni tak boleh pergi sebab saya ada dua lagi rawatan susulan kena buat.
Harap-2 takde la apa-2 rintangan nak pergi sarawak tu.
Amin...

Kawan-2 semua yang baca blog saya ni..
Doakan kebahagian kami yer.. :)

3 comments:

eis said...

happy anniversary..
sy doakan kebahagiaan awak :)

fatin asilah said...

alhamdulillah.congrats!

atiqahtuty said...

happy anniversary akak! =)

Post a Comment

1 year since we married...

Salam,

Hari ni genap setahun saya berumah tangga.
Alhamdulillah, kehidupan saya dah lengkap.
Saya bahagia dengan suami.
Walaupon banyak dugaan dan rintangan.
Itu semua dapat dihadapi dengan baik.
Gaduh-2 manja tu biasa la.
Takde gaduh-2 besar.
Alhamdulillah dapat suami yang sangat memahami,

credit:- pic from google

Menerima saya seadanya.
Walaupon dia tahu saya ni sangat cerewet dalam semua perkara.
Semua nak perfect je.hahahaha...
Suami tak pernah marah-2.
Sangat bertuah dapat dia sebagai suami
Semoga jodoh kami keakhir hayat.

1st anniversary ni,
Saya minta mak masakan pulut kuning.
Memang saya niat nak sedekahkan pulut kuning kat masjid.
Bila genap setahun saya kawin.

Alhamdulillah dapat juga saya laksanakan niat saya tu .
Saya dan suami nak pergi sarawak bulan 5 nanti.
Nak pergi honeymoon . Gagaga.
Bulan 3-4 ni tak boleh pergi sebab saya ada dua lagi rawatan susulan kena buat.
Harap-2 takde la apa-2 rintangan nak pergi sarawak tu.
Amin...

Kawan-2 semua yang baca blog saya ni..
Doakan kebahagian kami yer.. :)

3 comments:

eis said...

happy anniversary..
sy doakan kebahagiaan awak :)

fatin asilah said...

alhamdulillah.congrats!

atiqahtuty said...

happy anniversary akak! =)

Post a Comment