Saturday, March 13, 2010

Jangan buat macam ni....

Salam,

Saya tengah geram ni, panas hati sikit.
Saya kepantangan betol orang lain ambil makanan dalam pinggan makan saya.
Kalau nak sila minta bukan main amik je.
Serius saya geli.
Mati selera terus nak makan.
Bukan kedekut ke apa.
Tapi tolong la respek makanan yg engko amik tu masih lagi bertuan. http://emo.huhiho.com


Macam semalam, saya lunch kat satu rest makanan kampung.
Makan nasi panas2 dengan ayam masak asam pedas,
letak sayur kentang goreng bercili sket dan timun.
Perghh bukan senang nak carik rest masakan melayu ni.
Sini semua Mamak yang punya...
Tengah sedap makan ni,
skali datang satu tangan masuk dalam pinggan saya dia kuis-2 kentang yang dah bercampur ngan nasi then masuk dalam mulut dia.http://emo.huhiho.com

Pergh berderau btol darah saya.
Saya tak suka org buat camni dekat saya.
Apsal susah ke ko nak mintak?
Apsal tak pergi ambik sendiri lauk yg ko nak tu?
Ini biadap namanya.

Terus saya berhenti makan.
Memang tak berselera langsung dan rasa nak muntah.
Rasa nak je muntah dalam pinggan nasi tu then sungkup pinggan tu kat muka mangkuk yang curik lauk saya tu.
Huhuhuhuh.. http://emo.huhiho.com

Ni bukan pertama kali jadi.
Beberapa bulan yang silam.
Saya demam,
Takde selera nak makan.
Tapi nak makan ubat punya pasal.
Saya pergi Mc'D.. makan bubur ayam.
Bubur tu panas so makan slow-2.
Boleh pulak mangkuk ni dia amik sudu bubur tu dari tangan saya,
then terus makan bubur saya tu beberapa sudu.
Last dia boleh jilat-2 sudu tu then masukkan sudu tu dalam bubur then tolak mangkuk bubur tu kat saya.

Saya tengok dia wat camtu, memang rasa nak muntah sangat-2.
Terus saya mati selera dan bagi bubur tu kat dia.
Padahal kat tangan orang tu ada BIG MAC...
huhuhu..
http://emo.huhiho.com

Please lah jangan buat camni.
Ada batas-2nya.
Kalau rasa terliur sangat pon,
Boleh tak ko tunggu saya makan separuh dulu.
Lepas tu kalo ko nak makan dengan mangkuk bubur tu pon tade sapa nak marah beb.

Mungkin bagi org lain dia tak kisah.
Okey itu orang lain.
Saya lain.
Saya sangat kisah bab ni.
Saya ni sangat penggeli.
Kalau dengan adik beradik atau suami ,
saya takde masalah nak share makan sepinggan pon tade hal..

Nak2 lagi . orang yang amik makanan saya tu agak pengotor.
Hohohoho..memang tak boleh blah la.
Mulut berbau, makan bersepah..tangan suka mengaru-2 ..kuku hitam.
Agak-2 anda boleh ke share makanan dengan org mcm ni?

Fuhhhhhh... sekarang ni saya rasa nak muntah .. http://emo.huhiho.com



Jyaaaa.....

2 comments:

ashie023 said...

ahaha..ni ape kes ??main rembat makanan org ni..??ahha

ieja said...

ashie : ni kes biadab namanye.. main amik je makanan dlm pinggan org.. bukan tade duit nak beli.. tension btol ..

Post a Comment

Jangan buat macam ni....

Salam,

Saya tengah geram ni, panas hati sikit.
Saya kepantangan betol orang lain ambil makanan dalam pinggan makan saya.
Kalau nak sila minta bukan main amik je.
Serius saya geli.
Mati selera terus nak makan.
Bukan kedekut ke apa.
Tapi tolong la respek makanan yg engko amik tu masih lagi bertuan. http://emo.huhiho.com


Macam semalam, saya lunch kat satu rest makanan kampung.
Makan nasi panas2 dengan ayam masak asam pedas,
letak sayur kentang goreng bercili sket dan timun.
Perghh bukan senang nak carik rest masakan melayu ni.
Sini semua Mamak yang punya...
Tengah sedap makan ni,
skali datang satu tangan masuk dalam pinggan saya dia kuis-2 kentang yang dah bercampur ngan nasi then masuk dalam mulut dia.http://emo.huhiho.com

Pergh berderau btol darah saya.
Saya tak suka org buat camni dekat saya.
Apsal susah ke ko nak mintak?
Apsal tak pergi ambik sendiri lauk yg ko nak tu?
Ini biadap namanya.

Terus saya berhenti makan.
Memang tak berselera langsung dan rasa nak muntah.
Rasa nak je muntah dalam pinggan nasi tu then sungkup pinggan tu kat muka mangkuk yang curik lauk saya tu.
Huhuhuhuh.. http://emo.huhiho.com

Ni bukan pertama kali jadi.
Beberapa bulan yang silam.
Saya demam,
Takde selera nak makan.
Tapi nak makan ubat punya pasal.
Saya pergi Mc'D.. makan bubur ayam.
Bubur tu panas so makan slow-2.
Boleh pulak mangkuk ni dia amik sudu bubur tu dari tangan saya,
then terus makan bubur saya tu beberapa sudu.
Last dia boleh jilat-2 sudu tu then masukkan sudu tu dalam bubur then tolak mangkuk bubur tu kat saya.

Saya tengok dia wat camtu, memang rasa nak muntah sangat-2.
Terus saya mati selera dan bagi bubur tu kat dia.
Padahal kat tangan orang tu ada BIG MAC...
huhuhu..
http://emo.huhiho.com

Please lah jangan buat camni.
Ada batas-2nya.
Kalau rasa terliur sangat pon,
Boleh tak ko tunggu saya makan separuh dulu.
Lepas tu kalo ko nak makan dengan mangkuk bubur tu pon tade sapa nak marah beb.

Mungkin bagi org lain dia tak kisah.
Okey itu orang lain.
Saya lain.
Saya sangat kisah bab ni.
Saya ni sangat penggeli.
Kalau dengan adik beradik atau suami ,
saya takde masalah nak share makan sepinggan pon tade hal..

Nak2 lagi . orang yang amik makanan saya tu agak pengotor.
Hohohoho..memang tak boleh blah la.
Mulut berbau, makan bersepah..tangan suka mengaru-2 ..kuku hitam.
Agak-2 anda boleh ke share makanan dengan org mcm ni?

Fuhhhhhh... sekarang ni saya rasa nak muntah .. http://emo.huhiho.com



Jyaaaa.....

2 comments:

ashie023 said...

ahaha..ni ape kes ??main rembat makanan org ni..??ahha

ieja said...

ashie : ni kes biadab namanye.. main amik je makanan dlm pinggan org.. bukan tade duit nak beli.. tension btol ..

Post a Comment