Thursday, April 15, 2010

Alamak blog ....

Salam,

Fuh fuh fuh... tiup abuk kat blog.
Adoi banyak nye sawang.
Kikiki.. lama sudah ku inggalkan blog ni, dah berlumut dah.
Alamak ada orang lagi ke yang singahh blog hijo saya nih?

Lama sungguh saya tak update blog.
Alhamdulillah, keadaan saya lepas operate makin ok.
Cuma tak boleh terlampau penat.
Tak boleh lambat tido.
Makan agak kurang selera.
Tapi kerap muntah.
Muntah dalam tidur tu yg paling saya takut skang.
Doktor kata boleh mati lemas. Huhuhu.. Kowaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Kerja..
Kerja skang kurang.
Datang kerja.
Main internet,
Tido, lunch, tea time & balik.
Bosan. Tapi ok jugak.
Boleh rehat. Gaji jalan.
:) Supervisor cakap this month kerja kurang.
So wat la suka hati ko.

Walau apa pon.
Saya paling suka.. dapat pergi Event F1 baru-2 ni.
Saya pergi tgk time race day.
Paddock Club. Percaya tak harga tiket utk Paddock Club RM16k.
Ye sila percaya.. untuk sepasang tiket RM16k.
Banyak duit saya nak beli?
Oh tidak lah. Tiket adalah disponsor oleh MScapes.
Saya pergi dengan Brad Pitt.
Walau pon tak sihat lagi. Still enjoy.
Okey yg tu akan di update bila senang nanti..
Tak kira la basi pon basi lah..
Ini blog saya kan. Suka hati lah..

Okey la, nak pergi makan ubat.
Tatattatatatititittututut..

No comments:

Post a Comment

Alamak blog ....

Salam,

Fuh fuh fuh... tiup abuk kat blog.
Adoi banyak nye sawang.
Kikiki.. lama sudah ku inggalkan blog ni, dah berlumut dah.
Alamak ada orang lagi ke yang singahh blog hijo saya nih?

Lama sungguh saya tak update blog.
Alhamdulillah, keadaan saya lepas operate makin ok.
Cuma tak boleh terlampau penat.
Tak boleh lambat tido.
Makan agak kurang selera.
Tapi kerap muntah.
Muntah dalam tidur tu yg paling saya takut skang.
Doktor kata boleh mati lemas. Huhuhu.. Kowaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

Kerja..
Kerja skang kurang.
Datang kerja.
Main internet,
Tido, lunch, tea time & balik.
Bosan. Tapi ok jugak.
Boleh rehat. Gaji jalan.
:) Supervisor cakap this month kerja kurang.
So wat la suka hati ko.

Walau apa pon.
Saya paling suka.. dapat pergi Event F1 baru-2 ni.
Saya pergi tgk time race day.
Paddock Club. Percaya tak harga tiket utk Paddock Club RM16k.
Ye sila percaya.. untuk sepasang tiket RM16k.
Banyak duit saya nak beli?
Oh tidak lah. Tiket adalah disponsor oleh MScapes.
Saya pergi dengan Brad Pitt.
Walau pon tak sihat lagi. Still enjoy.
Okey yg tu akan di update bila senang nanti..
Tak kira la basi pon basi lah..
Ini blog saya kan. Suka hati lah..

Okey la, nak pergi makan ubat.
Tatattatatatititittututut..

No comments:

Post a Comment